Music Fav's #2

13:40:00

Nu loop ik weeral enkele dagen achter op schema. Donderdag zou ik normaal een nieuwe Music Fav's posten maar weeral had ik geen tijd. Vanaf nu probeer ik nu en dan een post te plaatsen maar het is momenteel te druk op school om dit op een exacte dag te doen. Sorry butterflies.


1. Eminem - Space Bound



2. Nicki Minaj - Right By My Side (explicit) ft. Chris Brown



3. Iggy Azalea - Work (explicit)



4. Linkin Park - Final Masquerade



5. Chris Brown - Loyal (explicit) ft. Lil Wayne, Tyga



xoxo Kelsey

You Might Also Like

4 comments

  1. Aah het liedje loyal met chris brown is ook mijn favoriet momenteel.
    Leuke blog heb je, ik volg je nu XO
    http://www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik word altijd zo goed gezind als ik het hoor! En oh dat is echt lief, ik bekijk je blog direct ook een keertje! xoxo

      Verwijderen