Electric Run 2014

12:34:00

Ik kan wel zeggen dat ik trots ben op mezelf de laatste tijd. Lopen is nooit mijn ding geweest en mijn conditie is ook niet zo top. Maar enkele weken geleden deed ik al mee aan 'Run for our lives' en gisteren aan 'Electric run'. Wow ik heb de smaak helemaal te pakken!


Voor degene die niet weten wat 'Electric Run' inhoudt: het is een loop van 5km in het donker met allemaal lichtgevende dingetjes. In je startpakket kreeg je bijvoorbeeld een busje met verf die oplicht als er blacklights op je schijnen. Zo ongelofelijk leuk! Dit jaar zagen wij er vrij normaal uit maar volgend jaar gaan we helemaal neon en fluo! Hoe zotter, hoe leuker!


Dit was de start, zoals je kan zien is iedereen lekker leuk gekleed. De lichtgevende, ja hoe heet dat, 'buizen' geven al een beeld weer van hoe het tijdens heel het parcour was. We liepen in Antwerpen, vlak naast de schelde en dit gaf zo een mooi effect 's avonds.


Onze schoenen gaven ook licht, leuk extraatje! 


Bij één van de laatste stukken van de loop stonden er blazers waar belletjes uitkwamen. Wij dachten dat het gewoon belletjes waren, maar alles behalve! Als je hier in liep, hing je binnen de kortste keren vol met nog meer verf! Zo kan je hier zien dat we echt helemaal vol hingen! Oh, dat was echt zo leuk! Het jammere was dat je achteraf alleen nog het oranje zag, ik vraag me af of ik al de groene verf nu wel af me heb gewassen want je ziet er niks van...



Na afloop was er nog een soort van festivalletje naar mijn mening. Na 5km gelopen te hebben, hebben we nog een paar uurtjes staan feesten! Wat een afsluiter! Volgend jaar allemaal hierheen zou ik zo zeggen!

xoxo Kelsey



You Might Also Like

0 comments