iPhone Diary #29 - Proefexamen, bowlen en gewonnen oorbellen

20:05:00


Nu ik deze Diary aan het schrijven ben, realiseer ik me dat ik heel veel foto's ben vergeten nemen, oopsie! Ik zal het zo leuk gehad hebben. Ik heb veel leuke dingen gedaan dus lees snel verder!


Op maandag gingen we terug bij de mama van mijn vriendje eten, gourmet, mmhh! Altijd super gezellig hier.


Woensdagavond keek ik eerst samen met mijn vriend naar de voetbal. België speelde namelijk tegen Nederland. Daarna hebben we samen gestudeerd tot kwart voor drie 's nachts. (Yes we did.) Ik had donderdag namelijk een proefexamen.


Donderdag had ik dus een proefexamen. Daarna ging ik samen met Lemke nog even langs bij Charline's Closet. En dan snel richting huis want ik moest 's avonds werken. Toen ik thuis kwam lag er wel een leuk pakje te wachten. Ik had namelijk deze oorbellen gewonnen van Claudia Moeykens. Hier ga ik zeker nog een post over schrijven.


Vrijdag had ik geen les, logisch want het was een feestdag. Ik heb een rustig dagje gehad met mijn vriend. 's Avonds aten we chinees samen met zijn zus en haar vriend. Het sloeg jammer genoeg kei hard tegen, maar ja! (Het eten natuurlijk hé, niet het gezelschap, haha) Daarna gingen we samen bowlen en ook zijn mama en haar vriend kwamen. Het was een super leuke avond. Ik heb zelf -super onverwachts- een spelletje gewonnen, haha. In 't weekend is het 's avonds 'disco bowling', super leuk.


Zaterdag ging ik overdag naar mijn tante want zij werd afgelopen week geopereerd. Ik spendeerde de hele middag met haar. Dan at ik snel enkele pannenkoeken en moest ik alweer vertrekken aangezien ik ook zaterdag moest werken. 


Na het werk gingen we samen met de collega's nog iets drinken. Echt gezellig.


Toen we thuis kwamen, aka afgelopen nacht, aten mijn vriend en ik nog een pizza en keken we nog naar Once Upon A Time.

Vandaag ging ik nog eten met mama en studeerde ik. Dat laatste ga ik nu nog een beetje verder doen. Ik heb trouwens leuk nieuws i.v.m. mijn blog, meer uitleg volgt!

Hopelijk hadden jullie ook een fijne week!

XO,
Kelsey



You Might Also Like

2 comments