Boekenbeurs Antwerpen 2016 // 100% Yentl

08:00:00


So, this happened yesterday... Ik ging samen met mijn vriendje Xeres en mijn mama naar de jaarlijkse boekenbeurs in Antwerpen. Ik had dit nog nooit gedaan maar dit jaar wou ik toch wel een keertje gaan. Vooral om één reden: Yentl Keuppens bracht onlangs haar boek 100% Yentl uit. Ik wou het boek sowieso al heel graag hebben maar toen ik wist dat ze op de boekenbeurs ging signeren, was er geen twijfel meer, we moesten en zouden naar de boekenbeurs gaan. Verder waren er nog veel bekende Vlamingen en was het een leuke belevenis, lees snel verder.



Ook gaven enkele schrijvers een soort van interview. Net zoals deze broers, namelijk de Boxy broers. Ik ben sowieso al helemaal weg van hen doordat ze zo ongelofelijk grappig zijn. Ze zijn beide koks en hebben recent het boek 'Out of the Boxy' uitgebracht. De titel is wederom geweldig. 


Zo kwamen we ook Gilles tegen. Hij is de winnaar van De Mol 2015. Mama wou dan weer graag op de foto met hem.


Net zoals met Rani De Coninck. Hoe knap is deze vrouw? Pff. En zo ongelofelijk sympathiek.


Het hoogtepunt van de dag was voor mij dan toch de ontmoeting met Yentl zelf. Voor wie haar niet kent, ze is een blogger -dus sowieso al een voorbeeld voor mij- maar verder ook heel bekend door het programma Pink Ambition op VIJF. 


Maar wat haar nog specialer maakt voor mij is dat ze zo een sterke madam is. Haar boek, 100% Yentl, gaat over haar ervaring met anorexia. Dikke chapeau dat ze de kracht vond om hier over te schrijven. Verder is ze gewoon nog onwijs knap en een schat. Ze neemt tijd voor iedereen en gaat haar nooit té goed voelen. Met een persoonlijkheid als haar, verdient ze alles. Ik ben een grote fan van haar blog maar nu ook van haar als persoon. Ze mag echt trots zijn op wie ze is.


Ik kocht haar boek en kijk er naar uit om haar verhaal te lezen. Hier ga ik zeker nog een post over schrijven. Ze signeerde hem ook op een persoonlijke manier wat ik echt apprecieer. Ze heeft zo'n mooie woorden neergeschreven. Ik ben blij dat ik haar ontmoet heb, zeker omdat ze echt een voorbeeld is voor een blogger als ik. 

Haar blog vind je hier! Als je haar zou willen volgen op instagram, deze vind je hier.

Ik heb een hele leuke dag gehad en terug veel inspiratie om te bloggen. En nu ga ik gezellig onder een dekentje haar verhaal lezen. 

XO,
Kelsey

You Might Also Like

2 comments

  1. Je ben terug te vinden op een foto, in de blogpost van Yentl, die ze maakte over dag één van de boekenbeurs...Heel erg leuke om jouw posts te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had het ook gezien, leuk hé! Lief dat je het ook opmerkte. Dank je wel, altijd leuk om te horen! <3

      Verwijderen