TRAVEL | Eindhoven

15:08:00


Tijdens het laatste weekend van onze paasvakantie trokken mama en ik richting Eindhoven. Een weekendje quality-time. Vandaag vertel ik jullie wat we allemaal hebben gedaan en natuurlijk ook waar we verbleven. Een top hotelletje, vlak in het hartje van Eindhoven.


Tijdens onze rit heen, stopten we even aan een tankstation om iets te drinken te halen en natuurlijk ook iets om te eten. Wat voor mij standaard betekent: koffie en Snickers.


Yes of course, droeg ik deze sneakers -weeral-. Ze lopen dan ook gewoon fantastisch.


Toen we aankwamen, zijn we eerst gaan lunchen aangezien we pas om 14 u konden inchecken in ons hotel. Aangezien hier bij ons niet echt een KFC in de buurt is, trokken we hierheen. Oh, die kippenvleugeltjes zijn echt hemel daar. 


Daarna trokken we natuurlijk richting de winkels. Ik ben reeds enkele keren in Eindhoven geweest en het was nu de eerste keer dat ik zag dat ze hier een KIKO hebben, I mean what???? Is deze hier al lang of is het echt pas recent? Van de make-up spulletjes en dergelijke ga ik de komende dagen posts plaatsen en de nieuwe kledingstukken dat ik kocht/kreeg van mama, zien jullie één voor één in outfit posts.


Dit is één van de juwelen die ik in Eindhoven aan mijn collectie toevoegde. Deze zijn van Primark. Schattig, hé?


Hop naar het hotel! Het eerste wat ik echt aaaaltijd doe, is het bed uittesten. De bedden hier waren ongelooflijk. Wij verbleven in het hotel Pullman, op nog geen 5 minuutjes stappen van het centrum. Onderaan deze post vind je meer info over het hotel zelf.


Oh ja, er lagen ook chocolaatjes op de kamer voor ons klaar!


Voor we naar het restaurant vertrokken, genoten we nog even van een kopje koffie in het hotel. Hier kan je gewoon gebruik van maken en ik denk dat zo goed als alle Nespresso smaken hier te krijgen waren. Echt super leuk. Verder waren er ook fantastische zetels -waar ik uren in kon blijven zitten- en stopcontacten! Ook heel belangrijk!


Mijn tante had ons een Indonesisch restaurantje aangeraden. Het heette Indonesia, geloof ik. Het hapje dat we kregen was al veel belovend, echt heel lekker.


Dan kozen we voor de tafel met satés. Echt super lekker maar sommige waren een beetje heel veel te pikant voor mij, haha. Ik kreeg het plots véél te warm. Het concept zelf vind ik ook wel fijn, zo verschillende potjes. En iedereen vindt er zeker iets wat hij graag lust. De bediening was trouwens ook echt top! Heel vriendelijke mensen.


's Avonds genoten we nog even van de Spa in het hotel. Echt leuk om je dag zo af te sluiten. We genoten van de sauna, infrarood cabines, speciale douches en natuurlijk het zwembad. De Spa op zich was ook heel erg mooi en aangenaam.


Rise and shine, breakfast time! Ik heb reeds vrij veel hotels bezocht maar ik moet toch zeggen dat dit ontbijt alles sloeg. Ik wist niet waar eerst kijken. Mijn bord lijkt leeg op de foto hierboven maar ik ben dan ook zeker 4 of 5 keer terug geweest naar het buffet haha! Kijk maar.


Verschillende soorten yoghurt, zoveel fruit en groenten als je je maar kon wensen. Er stonden schalen met verse fruitsla maar zoals je ziet ook stukken watermeloen etc.


Een groot assortiment brood.


Ruim genoeg vlezen en kazen.


Muesli's en cornflakes. Ook zie je achteraan verschillende soorten fruitsappen staan.


Warm buffet met jaaaaa: american pancakes! Ik was helemaal in de hemel hier.


De laatste dag gingen we de stad nog wat bezichtigen en oops nog een keertje langs KIKO.


Nog even genieten van een latté in het zonnetje en hup, terug naar België!

We hebben echt een top weekendje gehad, ik zou het direct opnieuw doen! 
xoxo
Kelsey


Hotel Pullman Eindhoven Cocagne
4-sterrenhotel

Vestdijk 47
5611 CA Eindhoven
Nederland

You Might Also Like

0 comments