NEW IN | KIKO Eindhoven

07:30:00


Zoals ik eerder verteld heb, kocht ik ook enkele dingen bij KIKO in Eindhoven. De eerste keer dat ik producten kocht van KIKO was in Sicilië. Deze ga ik jullie zeker ook nog laten zien. Vandaag twee fantastische lipglosses. 



Ik heb de super gloss 115 en 3D instant volume 216. Twee totaal verschillende kleurtjes maar allebei heel mooi.


De eerste is deze super gloss 115. Hij heeft een donkere kleur met een eerder paarse ondertoon maar soms ook eerder weer rood, het hangt er van af hoeveel je aanbrengt. Ik vind het net leuk dat ik hier een beetje met kan spelen. Hij brengt een mooie glans aan en plakt helemaal niet. Hij overleeft zeker en vast een maaltijd maar om de mooie kleur te houden zou ik hem er na toch even bijwerken. 


De tweede is een nude tint, waar ik echt helemaal gek op ben. Hij is nude maar met een bruine ondertoon en geen roze. Dit is exact wat ik wou. Hij is zo mooi op de lippen. 


Er is iets speciaal aan deze lipgloss. Wanneer je hem aanbrengt, voel je dat hij heel erg koud aanvoelt. Dit is er om gedaan want dit zou er voor zorgen dat je lippen een beetje opzwellen. Ik geloofde dit niet echt maar het zou toch een leuk extraatje zijn, natuurlijk. Maar vanaf dat ik hem aanbracht, zwollen ze ook echt op. Jammer genoeg is dit niet elke keer maar het heeft wel effect. Heel leuk, KIKO!


Zo, ik kan zeggen dat het toch weer geslaagd was. Op de foto hierboven zie je alles wat ik kocht bij KIKO in Sicilië, deze gaan de komende weken één voor één verschijnen op mijn blog.

xoxo
Kelsey


You Might Also Like

0 comments