OUTFIT | Eindhoven

07:00:00


Afgelopen weekend trok ik met mama richting Eindhoven voor een weekendje weg. We hebben echt een super leuke trip gehad! Natuurlijk met veel te veel shoppen en lekker eten. Deze week verschijnt hierover een iPhone diary. Vandaag heb ik voor jullie een outfit klaarstaan die ik zaterdag droeg, bijna alles wat ik aanheb, kocht ik vrijdag in Eindhoven. Ra ra ra, in welke winkels...





Eindelijk heb ik een bomber jacket gevonden die helemaal mijn ding is. Ik heb er zeker 20 gepast en telkens was er wel iets wat me niet aanstond. Het kleur was té groen, hij pofte te hard, zat niet lekker... Noem maar op! Deze kocht ik bij Bershka.



Als je naar Eindhoven gaat, kan je natuurlijk niet anders dan een bezoekje brengen aan Primark. Mijn sweater komt dan ook van hier. Zonder bril zie ik geen steek in de verte maar deze had ik toch al van ver gespot. Hij was grijs met zwart en gouden letters. Hij moest wel top zijn. En oh ja, ook van dicht was hij geweldig. De tekst vond ik ook echt leuk. Meenemen dus! 
Het leuke aan Primark vind ik de sweaters en t-shirts met leuke bedrukking op. 




Ja hoor, je ziet het goed. Ik draag zomaar een geklede broek -zo zeggen ze dat bij ons-. Ook deze is van Primark. Het is de eerste keer dat ik zo'n broek koop dus ik wou er absoluut niet direct veel geld tegen aan smijten want wie weet is het ook totaal mijn ding niet uiteindelijk. Maar wow, ik ben verkocht. Ik heb deze ook in het donker blauw. 
1: Ze is veel origineler dan een jeans
2: Ze past me perfect
3: Ze is super comfy
4: Je kan ze zowel casual als chique dragen
5: ...


Deze tas had ik op instagram al een paar keer voorbij zien komen. Aangezien ik helemaal obsessed ben met goud, wou ik deze zo graag hebben. Maar ik dacht dat het een dure designer tas was. Blijkt hij toch wel gewoon van Primark te zijn! Blije girl, hier!



En ja, ook dit pareltje scoorde ik bij Primark. Ook ik ben helemaal into de zonnebrillen met een metalen stukje bovenaan. Oh, ik vind ze zo leuk!


Stappers van dienst!


Ik heb nog super leuke dingetjes gekocht en ook make-up. Deze zien jullie snel verschijnen!
xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments