OUTFIT | Blue Sky Fashion VI

07:00:00


The last one... Van deze reeks dan toch! In deze laatste post, zitten twee leuke zomerse kleedjes!




Deze is de eerste. Ik vind de print echt super mooi. Je kan dit kleedje gewoon dragen of als je wil ook over een bikini natuurlijk. De handtas vind ik ongelofelijk chique. De beige kleur is zo mooi!



Deze t-shirt zag je in mijn vorige post reeds passeren in een ander kleurtje. Ik vind hem in deze kleur minstens even mooi. De beige blazer maakt het natuurlijk ook wel lekker fancy. En ja hoor, voor de verandering weer een leuke sjaal er bij!



En toen begon het plots mega hard te regenen dus moesten we de laatste outfit binnen shooten. Deze bestond uit een wit romantisch kleedje en een langere gilet er over. De ketting zit vast aan het kleedje en zorgt voor de extra touch. Ik zou er zo met over een warm strand kunnen lopen. 

Als je graag eens een kijkje gaat nemen in de winkel, zeker doen! Het is echt de moeite. Alle informatie vind je in deze post! & Thanks Sarah!

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments