OUTFIT | Sunny winter days

16:51:00


Yes! Mijn laptop doet het weer. Hopelijk blijft hij nu nog een tijdje oké! Vrijdag moest ik gewoon naar school maar collega blogster aka topvriendinnetje Annabelle had haar camera mee dus gingen we (onverwacht voor mij dan) outfit foto's nemen tijdens onze middagpauze. Vandaag het resultaat! Sommige foto's hebben wel hun kwaliteit een beetje verloren maar ik ben nog niet zo handig met deze dingen dus sorry! 





Mijn jas die ik draag op deze simpele 'school-outfit' komt van Pull&Bear. Hij is lekker warm voor koudere dagen en ziet er nog chic uit ook! Mijn sjaal is van PIECES.





De broek die ik draag op de foto's is nieuw en is nu al één van mijn favorietjes. Deze komt van Bershka. Het is denk ik de eerste broek die mooi skinny is en de perfecte lengte heeft voor mijn korte beentjes, echt super leuk! Kaki is ook eens iets anders en ik vind ze echt super mooi!






Mijn trui is ook 'nieuw' van december. Deze bernadette komt van een winkeltje hier in Sint-Niklaas. Maar tegenwoordig vind je deze overal en in alle kleuren! Super leuk om te dragen. 
Mijn t-shirt is van Pimkie en is een simpele witte t-shirt met een V-hals die je op bijna alles kan dragen.




Mijn ketting is van Forever21. En ja hoor, ik heb maar één ketting aan. Dat is het leuke aan deze!


En of course, heb ik mijn Adidassen hierop aan, haha.


JAS | Pull&Bear
SJAAL | PIECES
BERNADETTE | UNKNOWN
T-SHIRT | Pimkie
KETTING | Forever21
BROEK | Bershka
SCHOENEN | Adidas Originals

Ik draag deze outfit zoooo graag omdat hij lekker comfy is maar toch nog leuk! 
xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments