OUTFIT | A little Brandy

17:39:00


Zoals beloofd heb ik vandaag een outfit voor jullie klaarstaan met alleen maar nieuwe kleren! Jeej jeej jeej. De kleren die ik draag waren één van de cadeaus van mijn mama. She knows I'm addicted. Ik ben helemaal verliefd op de winkel Brandy Melville maar vind het jammer dat zo goed als alles one size is en soms niet mooi past. Maar op deze trui was ik direct verliefd! De laatste dagen baseer ik mijn outfits op mijn nieuwe adidassen dus oops die heb ik ook weer aan. Lees snel verder om meer foto's te zien en voor meer info over de stuks!





Oké, één stuk is niet nieuw, haha. Mijn sjaal -die ik veel te veel draag trouwens- heb ik vorige winter gekocht en deze is van PIECES. Ze hebben -als ik het juist voor heb- nu ook zo'n exemplaren in hun winkels liggen. Ze zijn lekker groot én heel warm.




Ook vond ik eindelijk een leren jasje naar mijn zin. En dan nog totaal onverwacht bij Pimkie! Hij past zo mooi en is ongelofelijk leuk om te dragen. Momenteel hangen er meerdere varianten in de winkel. Hij is iets ruiger maar niet te. Hij is ook niet te kort wat ik heel belangrijk vind. Verder is hij mooi afgewerkt met gouden ritsen en knoppen. 




Dit is mijn nieuwe trui van Brandy Melville! Ik was eerst een beetje aan het twijfelen omdat ik het niet gewoon ben om een korte trui te dragen. Maar zijn knapheid en zachtheid hebben de doorslag gegeven, haha. Plus het is eens iets anders, hé! Hij is licht grijze en uit een super zachte stof gemaakt. Bovendien is hij nog warm ook. Ik draag hem heel graag. Zoals hier op een hoge taille broek maar het lijkt me ook leuk op een hoge taille rok. Bij Brandy Melville hangt hij ook nog in een donker grijze kleur. Echt een aanrader!



Ook mijn broek is nieuw -jaja-. Deze komt van Pull&Bear. Ik was op zoek naar een zwarte broek die iets meer afgesleten was of scheuren had. Gevonden! Deze is helemaal zwart met een scheur op beide knieën. Ik vond deze zo mooi omdat hij er niet over gaat en het ook nog eens een hoge taille heeft. Hij is ook vrij elastisch dus zit heerlijk!


Surprise, surprise: mijn nieuwe sneakers van Adidas! Ik weet niet wat het is maar ik hou echt van deze schoenen en wil ze altijd maar dragen. Over deze ga ik nog een aparte post schrijven -'cause they're worth it-. 


Alles nog eens op een rijtje:
SJAAL - PIECES
VESTJE - Pimkie
TRUI - Brandy Melville
BROEK - Pull&Bear
HORLOGE - Fossil
SCHOENEN - Adidas

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?
xoxo
Kelsey

You Might Also Like

2 comments

  1. Oh die outfit is echt super! Ik hou echt van die trui wauw

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dank je! Haast je naar Brandy, ze zijn geweldig! xoxo

      Verwijderen