OUTFIT | Back to the 70's

07:00:00


Afgelopen zondag hadden we een familiefeestje. Wat een simpele look moest worden met een kleedje, sneakers en een staart werd al snel een look helemaal into the 70's, haha. Mijn mama is namelijk kapster en had zin om iets met mijn haar te doen. Daag paardenstaart. De hele look was uiteindelijk wel leuk! Mama vond dat ik -zonder sjaal weliswaar- net uit Grease kwam, haha.





Ook op deze outfit droeg ik mijn sjaal van PIECES. Ik wil altijd iets van kleur toevoegen, haha.










































































Mijn vestje had ik ook aan in mijn vorige post en komt van Pimkie. Mijn kleedje kocht ik vorig jaar tijdens de solden, ook bij Pimkie. Ik had niet echt een zwart kleedje en ik vond dit wel heel mooi. Het is iets smaller aan de taille en loopt in een mooi afgewerkte rok uit. Het kant aan de bovenkant maakt het helemaal af. Ik vind het ook fijn dat het korte mouwtjes heeft, dat maakt het nog net iets deftiger maar nog steeds leuk en vrolijk. Ja zwart kan ook vrolijk zijn ;-).


Ook mijn nieuwe horloge van Fossil draag ik elke dag.




Ohnee, Kelsey... Serieus? Draag je die schoenen nou echt weeral? Oh ja hoor, haha. Helemaal verslaafd! En geef toe, ze zijn zo leuk? 


Thanks to the best mom for the hairs! Ze deed een soort van strik in mijn haar met losse krullen, leuk!

xoxo
Kelsey




You Might Also Like

0 comments