Micellair Reinigingswater | Garnier

07:00:00


Als ik een slechte gewoonte had (!) was het toch wel dat ik geen product gebruikte om mijn schmink te verwijderen. Ik deed het gewoon met water onder de douche bijvoorbeeld. De reden hiervoor is: ik kan absoluut niet tegen producten waarmee je je schmink moet verwijderen. Mijn ogen beginnen dan ongelofelijk te pieken en worden helemaal rood. Dit veranderde allemaal toen ik een keertje genoodzaakt was om bij een vriendin thuis één van deze producten te gebruiken. Ik wist helemaal niet wat er gebeurde, ik kon zonder pijn of last mijn make-up verwijderen. Direct naar de winkel dus en dit Micellair Reinigingswater van Garnier inslaan!



Ik vind het leuk dat de fles zo'n reine uitstraling heeft en helemaal doorzichtig is, zo kan je goed zien hoeveel product je nog hebt. Het felroze zorgt voor een leuke extra touch.


Zoals op het etiket vermeld, is het perfect voor mensen met een gevoelige huid. Hier hebben ze helemaal gelijk in, kan ik van meespreken! Je kan het voor je hele gezicht gebruiken.


Ik heb de bus van 400 ml. Deze is volgens mij de grootste die te verkrijgen is. Leuk om te weten is dat ze ook kleinere flesjes hebben, voor als je het eerst een keertje wil uittesten. 

De prijs hangt af van supermarkt tot supermarkt maar schommelt rond ongeveer 5 à 6 euro. Super weinig voor zo een goed product dus. Ik kan deze echt 100% aanraden!

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments