MAKE-UP | Kwasten setje HEMA

07:00:00


Vandaag het tweede product dat ik nieuw kocht! Als je nu denkt: Uh Kelsey, waar heb je het nu over? Lees dan zeker mijn vorig artikeltje! Voor de Anti-Spot Compact Powder die ik kocht, had ik nog geen kwast. Aangezien ik nog nooit een kwast had uitgetest van HEMA, wou ik dit een keertje doen. Toen ik aankwam bij HEMA zag ik een schattig setje liggen, dat bestaat uit 5 kwasten. Ik vond dit er zo fijn uitzien dat ik voor het setje koos in plaats van voor 1 kwast. 




Het setje zat in dit plastic zakje. Wat me direct aansprak was natuurlijk het felroze. Een leuke verrassing was dan ook dat de haren van de kwasten ook roze zijn want ik dacht dat dit gewoon kwam door de kleur van het zakje. Ik vind dit helemaal geweldig omdat een zakje als dit echt gemakkelijk is om kwastjes of iets anders in op te bergen en mee te nemen wanneer je weg gaat.



Zoals ik eerder zei bestaat het setje uit 5 kwasten. Het zijn wel kleine kwastjes maar ik vind dit gemakkelijk om met te werken. Een kwast voor poeder, eentje voor je wenkbrauwen met een kammetje en drie voor oogschaduw.


De kwaliteit van de haren van de poederborstel is niet zo goed maar dit had ik wel al verwacht. Ondanks dit, werkt hij toch fijn! Het borsteltje met kam werkt even goed als elk ander wenkbrauwborsteltje. 


Zoals je ziet heb ik reeds één kwastje gebruikt om oogschaduw aan te brengen. Ook deze zijn alle drie roze. De linkse en middelste kwast heb ik nog niet gebruikt maar deze haren voelen wel heel zacht dus ik ben er zeker van dat ze gemakkelijk zijn om te gebruiken. Het rechtse kwastje is mijn nieuw lievelingskwastje om oogschaduw aan te brengen.


Ik ga het linkse oogschaduw kwastje gebruiken om te blenden en het middelste om af te werken.


Dit setje is voor maar €6 te koop bij HEMA.

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments