iPhone Diary #11 | Engeland, bal en danswedstrijd

20:45:00


Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik één van de leukste weken uit mijn leven achter de rug heb. Ik ging met school naar Engeland, had een dagje vrij, ging naar een bal en had danswedstrijd. En niet te vergeten ik ging ook nog naar So You Think You Can Dance! Benieuwd hoe alles ging? Lees dan snel verder!




Zondag avond (niet de laatste zondag maar die er voor haha) ging ik samen met een vriendin naar de live show van SYTYCD. Dit is een avond om nooit meer te vergeten omdat het één van mijn dromen is om zelf ooit op dat podium te staan. (He dromen mag he) Het was echt geweldig en na de show hadden we nog geluk dat we met Malik, Fabio en dé Jan Kooijman op de foto konden.


Maandag moest ik gewoon een dagje naar school en dan dinsdag ochtend heel vroeg (5u20) waren we klaar om naar Engeland te vertrekken! We staken over met een Ferry en hadden een prachtig uitzicht. Ik ging eens kunstzinnig doen met de linkse foto. The white clifs scheiden zee en lucht, leuk toch? ;) 

Ook mijn eerste Starbucks was een feit. Ze gaven me wel de verkeerde, ach ja hij was nog wel lekker.


De eerste dag spendeerden we in Brighton. Super mooi hier. Ik ga deze week nog een uitgebreid verslag schrijven met meer foto's. Ook gingen we even winkelen. Ik kocht 2 nieuwe lipsticks en oogschaduw. Hier ook snel meer over.


We bezochten hier ook een paleis met een bakje dat uitleg gaf. Dit was zo leuk want wanneer je met een gids rondloopt, luister je toch niet naar hem. Laten we allemaal even eerlijk zijn.  Maar via dit bakje deed je het op je eigen tempo en het was super interessant.


Nog even langs de Primark en dan naar onze gastgezinnen. Zie hoe schattig het appeltje is dat we van hen kregen, zo mini.


De 2e dag gingen we naar Londen! (jeeeeej) Toen we aankwamen scheen de zon nog, maar vanaf we in de boot stapten om enkele dingen te gaan bekijken, begon het te regenen. Zo ook tijdens onze wandeling door het centrum van Londen. Maar hé, regen of niet, we hebben een toptijd gehad!


Ik ging voor mijn 2e Starbucks. Dit was de lekkerste Frappucino die ik ooit al van Starbucks heb gedronken. Deze was tenminste geen papje. Oh ik was echt in de zevende hemel. Ook is het ongelofelijk zalig dat ze in Engeland direct mijn naam juist schrijven.

Een KFC hebben we ook niet in België. Met de hele groep hierheen dus, super gezellig én vettig!


Hierna gingen we gezellig in een 'parkje' zitten en genoten van de sfeer die Londen van zichzelf uitstraalt. Zalig, deze stad! Dan nog nagenieten met aardbeitjes in chocolade gedopt van Godiva.


Bye bye, London!


Onze 3e en laatste dag, startten we in Hastings. Op het strand. Rechts spot je mijn nieuwe schoenen die ik in Brighton kocht, mhh love them!


Daarna naar Dover en nog snel even naar McDonald's. Yummie! Nee hoor de chicken nuggets waren niet alleen voor mij, wat denken jullie wel niet ;).


Vrijdag had ik geen school. Zaterdag eerst nog 2 uur een super zware dansles en dan op naar Bal der Bals. Ik heb echt de avond van mijn leven gehad, zou hem direct overdoen! 


Zondag een geslaagde danswedstrijd en mijn week kon niet meer stuk! 

Wat hebben jullie zoal gedaan vorige week? Zijn jullie ooit al in één van de steden geweest in Engeland die ik opnoemde?

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments