iPhone Diary #6 | Schoolmusical

21:00:00


Wow, nu lijkt het echt super lang geleden dat ik nog iets gepost heb. (Oke, dit is ook zo.) Ik heb het ongelofelijk druk gehad met de repetities en voorstellingen van 'De Raadselprinses'. De musical van mijn school. En het was GEWELDIG! Alle repetities waren het zeker waard. Mijn diary zal nu dus ook enkel hier over gaan (duh). Eens er foto's van de fotografen online komen, deel ik er ook zeker  met jullie! Maar als jullie enkele van achter de schermen willen zien, lees dan snel verder...



Woensdag gingen we voor de repetitie lekker gezellig samen iets eten. Deze spaghetti was suuuuuper lekker, net iets te veel wel, oops.


Voor de voorstellingen van start gingen, kregen we dit in onze loge. Super lief! 



Onze aparte maar zooo passende kostuums! Chapeau voor de 'makers'!


Als er één ding zeker is, is het dat we ongelofelijk verwend zijn tijdens deze dagen. Warme maaltijden van de organisatie uit en non-stop: fruit, cakejes, wafeltjes, koekjes, drinken... Dank jullie wel, nog eens!


Een polaroid fotootje kon natuurlijk niet ontbreken als herinnering aan dit avontuur. Ik zeg het nog eens: het was geweldig!

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments