iPhone diary #5 | Personal update

19:15:00


Normaal gezien moest deze diary gisteren verschijnen, sorry! Ik heb dit weekend absoluut geen tijd gehad. Dus met een dagje vertraging is 'ie er dan! Ziek in bed, lichtfestival in Gent... Deze keer ook een peronal update erbij!




Maandagochtend stond ik ziek op. Wat een hel was die buikpijn! Ik bleef  dus thuis en dit was het enige wat ik binnenkreeg. NIET fijn.



Dinsdag voelde ik me beter dus ging weer naar school, na school ging ik met mama nog even de laatste solden bezoeken en erna eten in één van de beste pitta-zaken in België. Niet zo'n goed idee... Woensdag stond ik weer op met ongelofelijke buikpijn, terug naar de dokter dus.



Woensdag en donderdag lag ik dus met griep in mijn bed. Gelukkig bestaat er nog zoiets als Pretty Little Liars en een stukje ijstaart waar (raar maar waar) mijn buik niet slecht op reageerde.


Aangezien mijn buik toch nog niet helemaal in orde was, maakte mama donderdag deze lekkere, lichte, tappa's klaar. Yummie!


Vrijdag terug naar school en zaterdag maakte ik deze heerlijke smoothies met mijn vriendje. Recept verschijnt zo snel mogelijk!

Zondag moest ik een hele dag naar de repetitie van de musical van mijn school.


Ik kreeg na de repetitie zoveel zin in Nuggets, op naar Mc Donald's, eindelijk was mijn buik er terug klaar voor!







Daarna nog even naar het lichtfestival in Gent. Zo mooi, alleen jammer van het weer aventoe. Gelukkig konden we ons lekker opwarmen met een Latté in een gezellige bar.


Vandaag is het lichtmis, mijn mama bakte dus lekkere pannenkoeken! 

PERSONAL UPDATE:

Deze week zullen er verder geen artikeltjes verschijnen aangezien deze week ongelofelijk druk is doordat we dit weekend voorstelling(en) hebben van onze musical en school gewoon verder gaat.

Tot volgende week!
xoxo Kelsey

You Might Also Like

0 comments