Work-out at home? Yes we can!

06:00:00

Wil je wel iets van sport doen maar wil je niet naar de sportschool of is lopen/fietsen niks voor jou? Geen probleem, thuis kan je ook perfect sporten! Het is easy en zo heb je heel het jaar door een summerbody.

Fitness

Vanaf nu wil ik mijn blog iets meer op sporten richten. Er zullen dus meer en meer posts verschijnen over de volgende puntjes die ik ga opnoemen. Deze zullen vanaf nu op maandag verschijnen.

♥Wat heb je nodig?

Leuke outfit
Sporten wordt toch direct 10 000 keer leuker als je ook een leuke outfit aantrekt?

Workout

Fοlloω for more

Nike free türkis/glitzer ✔💎


Een sportmatje of een zachtere ondergrond
Neem een leuk kleurtje, kleur maakt je sowieso al blijer!


Leuke muziek
Muziek die je graag hoort en waar een beat onder zit zorgt er voor dat je er direct nog harder voor wilt gaan!

Hierover schreef ik reeds een post deze vind je hier.

Oefeningen
Er zijn wel honderden oefeningen om thuis te doen, hier zal ik dan ook dikwijls over posten! Zoek zeker oefeningen die niet direct te zwaar zijn. Probeer het geleidelijk aan op te bouwen.

Flirty Legs Workout

Goede moed en een doel!
Stel vanaf het begin een doel voor je zelf op. Wees niet te streng! Maar zo heb je een motivatie om je best te doen! Denk ook na op wat je je focus wil leggen: conditie verbeteren of meer spieren krijgen bijvoorbeeld.

doit, fact, greatest, right, sport, workout, First Set on Favimcom - image #2392625 by marky on Favim.com

Never complain. Never explain. | via Tumblr

Work hard

You can do it!



xoxo Kelsey

You Might Also Like

2 comments