Smoothie #1 : appel, banaan, appelsien

20:00:00


Nu sport meer in aanmerking komt op mijn blog, ga ik ook nu en dan een lekkere, gezonde smoothie maken, natuurlijk eerst proeven en als 'ie lekker is, met jullie delen! 
Vandaag heb ik een super simpele smoothie gemaakt waarvan ik veronderstel dat iedereen hem wel lekker vindt.




Wat heb je nodig?
♦Een appel
♦Een banaan
♦Een sinaasappel
♦Fruitsap (zie: sinaasappelsap)
♦Een blender



Snij al het fruit gewoon in zo klein mogelijke stukjes en meng het alvast een beetje onder elkaar. Zorg bij de sinaasappel ook dat je hem voorzichtig pelt, zodat al het sap er nog niet uitloopt. 


Al het fruit samen in de blender en fruitsap toevoegen. Het is moeilijk te zeggen hoeveel fruitsap je best toevoegt, dit hangt af of je liever een zeer dunne smoothie hebt of eentje dat iets dikker is. Mijn voorkeur gaat uit naar een dunnere smoothie dus ik deed er vrij veel fruitsap in. 


Blenden maar!


En klaar! Je kan gemakkelijk 2 à 3 glazen vullen met de inhoud die ik gebruikte. Deze smoothie is zo ongelofelijk simpel en zo ongelofelijk lekker! 

Wat voor smoothies maken jullie zoal?
xoxo Kelsey

You Might Also Like

0 comments