Mijn 6 voornemens voor 2015!

19:41:00

Eerst en vooral: Gelukkig Nieuwjaar! (Ook nog steeds op 5 januari kan ik dit zeggen, toch?) Elk jaar stel ik een paar goede voornemens op. Dit is geen probleem. Maar me er aanhouden is wat anders. Dit jaar heb ik mijn voornemens vrij simpel gehouden, hopelijk houd ik me er dan ook aan!



~ 1 : Iets meer voor school werken doorheen het jaar.
Ik kan me tijdens het schooljaar absoluut niet concentreren om uren aan een stuk te kunnen leren na een hele dag reeds op school gezeten te hebben. Tijd voor verandering! Mijn examens zijn altijd beter dan mijn dagelijks werk. Vreemd, ik weet het. Vanaf nu probeer ik meer te leren doorheen het jaar. 



~ 2 : Genieten van elk moment en van alles wat ik heb.
Bij de start van een nieuw jaar, denk je toch een beetje dieper na over alles. Het is verschrikkelijk dat onze generatie niet meer alles apprecieert wat we hebben. Ik geef toe, soms heb ik dit ook wel dat ik niet besef hoe goed wij het wel hebben. Dit jaar heb ik ook gezien dat alles in één klap gedaan kan zijn, meer genieten van elk moment dus.

~3 : Geen tijd meer steken in mensen die het niet verdienen.
De enige reden waarom ik hier op ga letten is omdat deze personen je toch alleen maar slecht doen voelen en dat zou niet mogen. Vanaf 2015 alleen aandacht aan mensen die het écht verdienen! 



~ 4 : Meer tijd in mijn blog steken.
Septemeber 2014. Toen ben ik gestart met bloggen. Ik kon elke dag wel 10 artikeltjes plaatsen in het begin. Dit is jammer genoeg geleidelijk aan vermindert. In 2015 ga ik alles beter plannen en meer tijd steken in kwalitatieve artikels.

~ 5 : Nog meer proberen sporten.
Ik dans reeds 7uur/week. Best veel maar toch heb ik het gevoel dat mijn conditie 'op niks trekt'. Daarom wil ik in 2015 proberen om wat meer te gaan lopen en oefeningetjes thuis te doen. Naast conditie-oefeningen wil ik me ook richten op spieroefeningen. Er zullen dus ook meer artikeltjes verschijnen die over dit onderwerp gaan. 

~ 6 : Positievere kijk op dingen.
Iedereen heeft wel mindere dagen, momenten. Dat is normaal. Ik kan me hier soms echt door laten doen en me voor een langere tijd slecht voelen. Dit moet ook gedaan zijn! Positief denken is de boodschap! 


Xoxo Kelsey


You Might Also Like

0 comments