Christmas Eve

21:00:00

Merry Christmas! (ondertussen al een paar dagen geleden, maar bon.) Ik moest een post weiden aan de gezellige kerstavond die ik had. Gewoon lekker gezellig thuis met het gezinnetje en mijn Mitteke (lees: oma).



De sfeer was, zoals te zien, suuuuper gezellig. 



Cadeautjes! Ik voel me elke keer terug een klein kindje, ik vind cadeautjes krijgen én geven zo leuk!

De Pandora-juweeltjes worden zo fijn ingepakt tijdens deze periode! 





 
Eindelijk het boek van Lauren! Hier zal ik ongetwijfeld nog over posten!


Een box, voor al mijn spulletjes om juwelen te maken, in te steken! Super handig! Op deze foto zie ik je ook welk effect je krijgt als het licht erop invalt!



Hoe waren jouw kerstdagen?
Alvast : Gelukkig Nieuwjaar!

xoxo Kelsey

You Might Also Like

2 comments

  1. Wat een fijn overzicht!
    Ik was in Duitsland met de kerst en erg lag sneeuw. Jeej!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Oh super, jij hebt dus degelijk een witte kerst gehad! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen