Opkikkertje tijdens de examens

20:30:00


Als er iemand is die examens hebben totaal niet erg vindt, ben ik het wel! Maar toch kan ik ook nu en dan een opkikkertje gebruiken om me erdoor te helpen. Wil je weten wat? Lees dan snel verder!






Ik kreeg gisteren van mijn stiefpapa dit zakje. Mij maak je altijd blij met eten! Zeker met pralinetjes van neuhaus. Ik geef nu niet bepaald een goed voorbeeld met een opkikkertje dat zo ongezond is. Maar wanneer eten je ook blij maakt, kan ik je alleen maar aanraden om jezelf te verwennen met een lekkernij! Lekkere chocolade of een gezonde portie fruit... Beide zijn opkikkertjes voor mij.

Maar vandaag toon ik jullie wat er in het zakje zat.


Geen idee waarom maar ik vind het altijd extra leuk als er zo'n papiertje als dit in een zakje zit. Geeft een klasse gevoel, denk ik?




In het bruine zakje zaten 5 pralines. Hoe schattig is het ijshoorntje? Schattig én lekker. Van de onderste twee had ik er elk 2. Deze zijn echte aanraders! (maar ook echte caloriebommen) Aan de binnenkant zit een 'harde' karamel met daarin een mousse van praline, heerlijk!


Instant happiness toen ik tijdens het studeren één van deze lekkernijen kon eten. Thanks stiefpapa! 

xoxo Kelsey

You Might Also Like

0 comments