iPhone diary #2

19:00:00



De laatste weken waren al zo druk en de komende worden alleen maar drukker. Ik heb geprobeerd om van zoveel mogelijk dingen die ik deed een foto te nemen en dit is mijn 'collectie' van de laatste weken. De kwaliteit is niet wat het moet zijn natuurlijk ;-).




 Gezellig aperitieven met mijn mama. Gewoon op een donderdagavond omdat we er zin in hadden, oops.

 Repeteren voor de musical van mijn school. De musical wordt gespeeld door kinderen van de lagere school en 'kinderen' van het middelbaar, daarvan het verschil in grootte.

Zaterdagavond naar de sweet 16 van een vriendin van mij. Op deze foto is het niet de 'birthdaygirl' aan de linkerkant maar een andere vriendin. Hier zie je gewoon hoe leuk het thema was.

Zondag een hele dag achter mijn boeken...

Maandag zette mijn mama onze kerstboom al. Ik weet het, Sinterklaas moet nog komen maar ze had verder geen tijd meer. Onze kat heeft zijn nieuw plaatsje gevonden.

Begin deze week kreeg ik dan ook nog eens het ongelofelijke nieuws te horen dat ik de winnares ben van de prachtige trui die dé enige echte 'Jennie from the Blog' heeft ontworpen. Kan niet wachten om hem de eerste keer aan te doen! 

Woensdag na school even passeren langs 'Quick' met mijn vriendinnetjes. Mh! 

Donderdagavond fotootjes schieten van mijn polaroid camera. Die je hier vindt.

Vrijdag tijdens Duits een selfie nemen met mijn girlie. Je kan je wel voorstellen wat voor een topleerkracht we hebben voor Duits! 


Dit weekend was het alleen nog maar studeren. Niet te geloven dat dinsdag mijn examens al beginnen.
Als er nog onder jullie zijn die in deze struggle-periode zitten, veel succes!

xoxo Kelsey













You Might Also Like

2 comments