HAIRCARE: flexible curls

22:39:00

Hey ladies! (ja mijn aanspreking is niet echt origineel, oopsie) Ik ben hier  met mijn 453458e post vandaag. Ik heb de smaak helemaal te pakken! In deze post stel ik jullie het haar product voor dat deze zomer echt mijn redder is.




Deze styling mousse van Nivea is echt mijn musthave deze zomer. Ik zag het in een magazine waar ze zeiden dat het echt werkte. Ik heb lang haar en van nature een bek in mijn haren. Aangezien mijn haar nu héél lang is weegt het te zwaar en komen mijn 'krullen' er bijna niet meer door. Ik gebruik deze mousse dagelijks, op nat én op droog haar. Hij werkt echt! Hij zorgt ervoor dat de bek toch een beetje terugkomt en dat mijn haar meer glanst. Het is nog niet het effect dat ik wil maar mijn haar is dan ook wel extreem lang. Binnenkort een stukje korter en een beetje opknippen en dan zullen mijn natuurlijke waves wel terugkomen.


Welke haar producten vinden jullie geweldig?
xoxo Kelsey

You Might Also Like

0 comments