Essence: nailpolish

17:40:00


Ik heb onlangs deze nagellak van 'Essence' gekocht. Ik zocht dit beigeachtig kleurtje al zoooo lang. Ik vind het een super kleur dat je heel het jaar door kan dragen. Ik vind het ook een chique uitstraling hebben. Dus ik vertrok met goede moed naar huis om hem uit te proberen. Wanneer ik hem uitprobeerde merkte ik bij de eerste laag al dat hij niet zo goed dekt. Nadien zette ik er nog een tweede laag op en toen was hij wel mooi egaal. Het tweede nadeel is dat hij niet snel droogt. Dit is dus een probleem voor mij want ik heb hier absoluut geen geduld voor... Ik som precies enkel nadelen op maar het is zeker een leuke en vrij goede nagellak! Ik vond het wel jammer dat hij meer heel licht roze lijkt dan beige. Maar hé, zoals jullie allemaal wel merken, ben ik helemaal into roze ;).




Welke nagellak hebben jullie momenteel op?
xoxo Kelsey

You Might Also Like

0 comments