Urban Decay - Naked 2

08:00:00


Onlangs vertelde een vriendin me dat ze sinds kort Urban Decay verkopen bij Ici Paris XL. Ik dacht: eindelijk! Eindelijk verkopen ze het merk bij ons in de buurt. Onlangs was ik er in de buurt en had ik even tijd dus ging ik eens een kijkje nemen. Ik had het zo moeilijk om te beslissen welk palet het zou worden maar met de hulp van mijn vriendje en de verkoopster werd het uiteindelijk Naked 2.



Laten we het eerst over de verpakking hebben. De doos is van karton en vrij stevig. Ik vind hem wel niet beschermend genoeg voor een merk als Urban Decay maar het is de verpakking maar, hé. Verder staan de kleuren van het palet op de voorkant. Ik vind persoonlijk dat de verpakking er daardoor echt heel leuk gaat uitzien. 


Dan het doosje van het palet zelf. Ik vind deze helemaal geweldig. Hij is super stevig, in tegenstelling tot Naked 1 vind ik. Hij heeft een grijze kleur met donkere grijze letters en er zit een beetje reliëf in. Ook de sluiting is heel goed.


Het kleurenpalet is gewoon wow. De kleuren zijn vrij verschillend maar toch zijn ze ergens ook een beetje hetzelfde. Zo kan je oneindig veel mooie looks maken met dit palet.


Ook bij Naked hebben de kleuren een leuke naam. Op de foto hierboven zie je trouwens de variatie van kleuren.


Het palet bevat shimmers maar ook matte kleuren. Ik vind het altijd een meerwaarde als beide in een palet verwerkt zitten.


Zoals verwacht zit er ook een kwast bij die van zeer goede kwaliteit is.


 Plus deze heeft een gouden kleur. So... winning!! 



De kwast heeft een borsteltje aan beide kanten. Aan de linkerkant is hij iets losser dus perfect om te blenden en rechts zitten de haartjes iets dichter op elkaar dus deze is dan weer goed om de kleuren specifieker aan te brengen. 


Ook bevat het palet een zeer mooie spiegel. Je hebt veel van die make-up merken waarbij de spiegels in hun palet niet eens zuiver zijn. Bij Urban Decay zijn ze helemaal zoals ze moeten zijn. Ze zijn ook vrij groot dus handig om te gebruiken bij het aanbrengen van je make-up, dus niet alleen bij het aanbrengen van je oogschaduw. 


Ook de swatches zien er veelbelovend uit. Zo komen de glitters in de shimmer kleuren heel mooi uit en hebben de kleuren in het algemeen een zeer goede pigment.

Het palet kost €51,90 en is nu te verkrijgen bij Ici Paris XL. De andere paletten, waaronder de nieuwe 'Smoky', zijn hier ook te verkrijgen. Naast de paletten vind je hier nog veel meer van Urban Decay, zeker de moeite om een kijkje te gaan nemen. 

Wat zijn jullie ervaringen met Urban Decay? Laat het me zeker weten!

XO,
Kelsey




You Might Also Like

1 comments