MAKE-UP | Max & More Blush

07:00:00


Iedereen die reeds langs het make-up rek in Action is gelopen -en ook eens goed gekeken heeft natuurlijk- kent het merk Max & More wel. Ongeveer een jaartje geleden probeerde ik mijn eerste blush -ooit- uit. Deze kwam ook van Action en was perfect hetzelfde kleurtje als deze hierboven. Ik heb hem toen na een paar dagen laten vallen en boem, het was gedaan met de blush. Ik vond het jammer omdat hij net nieuw was, dus ik heb hem in een plastic zakje gestoken en altijd zo gebruikt. Tot nu. Ik vond dat het tijd was voor vernieuwing want kom, deze blush is zo goedkoop dus waarom niet gewoon een nieuwe halen? Lees snel verder voor meer info en mijn ervaringen met deze top budget blush.





Het kartonnetje waarin het doosje zit, ziet er vrij cheap uit. Maar hé, wat maakt dat uit? Het potje zelf ziet er dan wel weer veelbelovend uit.


Het is een vaste poeder en op zich vind ik deze sowieso de beste. Bij losse poeders heb ik altijd veel te veel van het product na één keer wrijven op mijn borstel. Dat heb je met een vaste poeder dus veel minder.


Max & More zegt zelf: Highlights, contours en geeft glans aan uw junkbeenderen. Het potje bevat 7 g product.



Zoals ik eerder zei, vind ik het potje zelf wel veelbelovend. Het is rond en heeft een doorzichtig dekseltje, wat super handig is want zo zie je direct welke kleur blush het is. Niet te veel tra la la. Gewoon lekker simpel en mooi.



Ik koos voor de kleur Rosewood. Deze is roze maar met een warmere ondertoon. Buiten deze heb je ook nog enkelen die iets lichter roze zijn en ook nog enkelen die donkerder zijn. Ik heb dit kleurtje graag gebruikt dus ik ging gewoon voor hetzelfde. 

Ook al is het een zeer goedkoop product, ik vind het wel fijn dat het merk in het product zelf gedrukt staat. Dat heeft altijd een meerwaarde naar mijn mening.



Wat ook leuk is, is dat onder de blush zelf een spiegeltje en een soort spons applicator zitten. De applicator zelf zal ik niet gauw gebruiken omdat ik liever een borstel gebruik maar het is wel super handig voor als je op stap bent en een beetje wilt bijwerken.





Hoe schattig is dit sponsje? Het is rond en heeft aan de ene kant een lichte roze kleur en aan de andere kant is het gewoon wit met een lichte roze schijn. Oh ik vind dit zoiets mooi, haha.


De pigment van dit product is werkelijk fantastisch. Na één keer wrijven komt er al een mooi kleurtje af. Daarom dat ik dit product ook zo graag gebruik denk ik, je moet niet veel aanbrengen om reeds een mooi effect te bekomen.


Ik vind dit product echt een aanrader. Ik denk dat ik er nog niet eens €1 voor heb betaald. Niet normaal, toch? Hij voldoet aan al mijn verwachtingen en zelf meer, dus ik ben verkocht! Deze is te vinden in de Action.

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments