Mijn blog viert zijn eerste verjaardag!

09:00:00


122 berichten verder mag ik zeggen dat mijn blog één jaartje bestaat! Op 12 augustus 2014 begon ik aan het bloggen zonder goed te weten wat het eigenlijk inhield. Nu één jaar later besef ik dat maar al te goed! Tijdens dit jaar van 'experimenteren' heb ik -denk ik- gevonden waar ik het liefst over schrijf. Er zijn verscheidene dingen voorbij gekomen op mijn stukje wereld: outfits, make-up, diary's, nieuwe dingetjes die ik kocht, dingen waar ik mijn inspiratie uithaal, sportoefeningen... Noem maar op! Kijken jullie mee naar mijn ervaringen het afgelopen jaar?




Toen ik startte met bloggen zag ik het als een plekje waar ik de dingen dat ik van hou met de wereld kon delen. Mijn liefde voor fotograferen heeft er eigenlijk voor gezorgd dat ik er echt met ben doorgegaan. Ik nam letterlijk van alles/iedereen/overal foto's en ik dacht dat het wel leuk was om er dan ook over te schrijven.

Wat ik vooral uit het bloggen heb geleerd is dat plannen zeer belangrijk is. Iets waar ik nu veel harder aan ga werken. Ik heb het altijd heel druk gehad met school, dans enzovoort, maar dit jaar ga ik er echt voor zorgen dat ik op vaste dagen en uren posts plaats. 

Mijn liefde voor bloggen is nog harder gegroeid dit jaar dus ik ga er nog laaaang niet met stoppen!

Ik heb voor jullie enkele posts opgesomd die bij jullie in de smaak vielen:












Fitness��
















Happy birthday 'newyorkblossom' ;-).

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

1 comments

  1. Happy bday Newyorkblossom!! Had no idea :o tgaat zo snel he! Zo tof dat ons dagje Gent tussen de meest populaire posts staat! Ben trots op jou!

    BeantwoordenVerwijderen