Birthday wishlist 2015 !

20:00:00

(Foto: verjaardag vorig jaar)

Wowie, mijn eerste birthday wishlist die ik met jullie kan delen! Binnen een weekje ben ik jarig, jeej! Net zoals elk meisje heb ik ook wel enkele dingetjes die ik heel graag zou hebben. Realistische en minder realistische natuurlijk. Aangezien ik het leuk vind om bij andere bloggers over hun wishlists te lezen over van alles en nog wat dacht ik: Hé, ik maak er gewoon eentje met dingetjes die ik altijd wel graag zou krijgen voor mijn zeventiende verjaardag. Wel even duidelijk maken: ik verwacht NIET dat ik de volgende dingetjes ook echt allemaal ga krijgen! Ik mag gewoon een beetje dromen hé ;-)! Benieuwd wat er op mijn lijstje staat?

(onderaan vinden jullie de links naar de meeste producten)


BEAUTY BY LAUREN CONRAD



Ik heb reeds het boek STYLE van Lauren Conrad. Ik heb altijd haar variant BEAUTY al gewild maar het is er nog nooit echt van gekomen om deze te kopen. Hij staat dus nog steeds op mijn verlanglijst.

BODY BOOK - CAMERON DIAZ



Ook dit boek mag niet ontbreken.

CHANEL


Met Chanel zal ik altijd zo een droom-liefde-relatie hebben, daarom dat ik dus ook super graag dit boek zou hebben.

Prime and fine healthy look primer - catrice

Prime And Fine Healthy Look Primer

ultimate stay lipstick 050 mauve your lips - catrice

Ultimate Stay Lipstick 050 Mauve Your Lips

Lipstick mac

Dit is waarschijnlijk wel één van de typische hebbedingetjes voor een blogger. Ook ik zou er zooo graag eentje hebben! Een simpel kleurtje dat je bij wijze van spreken ALTIJD kan dragen. Enkele voorbeeldjes:

 Lipstick Lipstick Lipstick

Angel                                             Bombshell                                      Faux

LARGE ANGLED CONTOUR BRUSH MAC 

168 Large Angled Contour Brush

Een borstel als deze heb ik dringend nodig. Daarom lijkt die van MAC me echt goed omdat wanneer ik budgetborstels gebruik, de haren altijd loskomen en dat vind ik echt geldverspilling.

FUJI POLAROID INSTAX MINI 8 FILM

Dit zijn zo van die dingetjes die ik altijd graag zal blijven krijgen omdat elke keer wanneer je ze gebruikt voor een foto, je een leuke herinnering hebt.

ABonnement 'elle-magazine'


nike mid blazer shoes 


Adidas supercolor pink lights


Bronnen:
PRIMER (CATRICE)
MAUVE YOUR LIPS (CATRICE)

Dit is het voorlopig zo een beetje! Ik zou al super blij zijn moest ik één van deze dingetjes krijgen maar de mensen die mij echt kennen weten wel wat ik leuk vind om te krijgen! En natuurlijk draait een verjaardag niet om cadeautjes... maar hé, iedereen krijgt toch graag cadeautjes?

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments