Wishlist H&M #1

06:00:00

H&M zal altijd één van mijn favoriete winkels blijven. De reden hiervoor is simpel: ze verkopen allround, tijdloze, mooie kleren aan spotprijsjes. En elke keer is er wel iets dat je leuk vindt wanneer je een H&M binnenloopt. Ik ben vorige week ook eventjes een H&M filiaal binnengelopen en ik vond de nieuwe collectie geweldig. Maar ik had me wijselijk voorgenomen niks te kopen omdat er morgen een leuk shopdagje op het programma staat, hihi. Maar toch kon ik het niet laten om een wishlist op te stellen. Willen jullie graag weten wat er op staat? Lees dan gauw verder!

1. Katoenen overhemdblouse - €14.99
2. Peplumtop - €24.99
3. Top met korte mouwen - €14.99
4. Bootschoenen - €14.99



5. Handtas met franje - €29.99
6. Short - €9.99
7. Top met ajourdessin - €14.99
8. Tanktop met print - €9.99


9.   Bootschoenen - €24.99
10. Kokerrok - €24.99

Wat vinden jullie van de nieuwe items van H&M?
xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments