Smoothie #4: appel, peer, banaan

06:00:00


Smoothies maken gaat mij goed af, ik vind het super leuk om nieuwe combinaties te maken en dan in spanning af te wachten of ze lekker zijn. Maar hé, allemaal lekkere stukken fruit samen, kan toch niet anders dan lekker zijn? Vandaag heb ik voor jullie een receptje met appel, peer en banaan! Lees snel verder...







Ik heb 1 appel gebruikt, 1 peer en 1 banaan. Hier krijg je al een zeer grote hoeveelheid van. Alles op kleine stukjes snijden en mixen met een hoeveelheid fruitsap dat je zelf wil. Bij mij is dit altijd vrij veel, omdat ik niet echt van smoothies hou die meer op pap lijken, oops. 

Mijn mixer ging overlopen dus heb ik de hoeveelheid fruit in 2x gemixt. Hieruit volgt dus wel dat ik een groot glas en een flesje voor naar school heb. Je kan er ook voor kiezen om een deel van je fruit in te vriezen.


It's as easy as that! Welke smoothies drinken jullie graag?

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments