Leuke spulletjes om thuis te sporten!

06:00:00


EINDELIJK! Eindelijk heb ik leuke sportspulletjes gevonden die nog eens goedkoop zijn ook! Nu kan ik er echt voor gaan. Dit sportmatje en gewichtjes zijn perfect om gemiddeld 3 keer per week thuis te sporten en vooral spieren te trainen, jeej so excited! Wil je graag meer foto's zien en weten van waar deze schatjes komen? Lees dan snel verder!






Gewichtjes 

Ik heb gekozen voor de gewichtjes van 1.5 kg. Je hebt keuze uit gewichtjes van 0.5kg tot 5kg. Ik heb voor een middenweg gekozen. Ten eerste omdat het niet mijn bedoeling is om spieren te trainen op de manier dat de meeste jongens het doen (iedereen ziet wel voor zich wat ik bedoel). Ik wil graag oefeningen zoeken en zelf uitvinden die nog meer spieren trainen dan alleen de armspieren en leuk zijn! De kleur van de gewichtjes hangt ook af van welk gewicht je neemt. De mijne zijn dus blauw en dat vind ik absoluut niet erg, het is een super mooi kleurtje! Het enige nadeel vind ik dat één van de gewichtjes vuile 'plekken' heeft die er bijna niet afgaan. Misschien gaan ze er na een tijdje wel af omdat ik ze zoveel ga gebruiken ;-)
Deze zijn van het merk Domyos.




                   

Matje

Zoals je ziet is het matje een beetje anders dan degene die je het meest voorbij ziet komen. In plaats van een matje dat je kan oprollen, heb ik er eentje dat je kan opvouwen, wat ik persoonlijk veel handiger vind. Omdat sportspulletjes leuk moeten zijn om het vol te kunnen houden, ging ik voor flashy roze! (Ooh zo mooi, hihi) Ik ben wel vrij dom geweest om mijn gewichtjes op het matje te leggen want nu staat er een afdruk in... Maar no worries! Deze is er alweer aan het uitgaan. (pfieuw) Het gene wat ik niet meer weg krijg zijn de mini gaatjes van mijn kat omdat hij hem perse even moest uitleven als ik net niet keek, nou ja...
Ook het matje is van het merk Domyos.


Het matje en de gewichtjes vind je op de site van decathlon.
Het matje vind je hier en kost slechts €9.95.
De gewichtjes vind je hier en kosten tussen de €4.95 en €19.95.

Ik ben ongelofelijk blij met mijn aankoop en kan niet wachten om ze te beginnen gebruiken! Wat vinden jullie van mijn spulletjes?


xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments