Opgebruikt | januari & februari 2015

06:00:00


Hé meiden, aangezien ik het zelf super fijn vind om artikeltjes te lezen over producten die opgemaakt zijn, wou ik zelf ook zo eens een artikeltje schrijven. Ik had deze maand gewoon toevallig enkele producten die jammer genoeg op zijn. Willen jullie meer over deze producten weten? Lees dan snel verder! 





De producten deze maand zijn: droogshampoo, mascara en fond-de-teint.




Als eerste deze fantastische droogshampoo van Schwarzkopf. Ik heb al enkele droogshampoo's gebruikt en ik denkt dat deze qua prijs-kwaliteit op één komt te staan. Hij is super efficiënt en kost nog geen €4 denk ik! Ik ben hem dan ook direct terug gaan halen in het Kruidvat.

Iedereen kent de werking van droogshampoo wel veronderstel ik maar voor wie het niet kent, zal ik kort vertellen hoe ik hem gebruik. Eerst kam ik mijn haar goed uit zodat er geen knopen inzitten. Voor je de droogshampoo opspuit, moet je goed schudden, dat is écht belangrijk of je krijgt een vochtige substantie. Dan spuit je het op de plaatsen waar je haar vet is, ik doe dit altijd alleen op de haren rond mijn hoofdhuid zelf, niet op mijn lengte. Het is normaal dat je haar even grijs/wit wordt. Laat het een vijftal minuutjes intrekken. (Ik doe ondertussen mijn make-up dan, multitasken)  Dan masseer je je hoofdhuid met een handdoek en kam je of blaas je met een haardroger de laatste witte deeltjes uit je haar. En klaar!



Deze mascara heeft zijn diensten ook bewezen. Hij is goed maar niet mijn favoriet. Ik heb reeds een review hierover geschreven en deze vind je hier. Ik heb deze toen voor slechts €6 kunnen kopen tijdens een actie in de supermarkt dus ik veronderstel dat zijn originele prijs iets van een €12 is.



Mijn all-time favorite! Deze fond-de-teint is perfect voor mijn huidskleur (in het echt is 'ie niet zo donker als op de foto). Deze ben ik ook weer direct gaan halen, ik denk dat deze ongeveer €12 kost. Ook hierover heb ik al geschreven en dat vind je hier. 

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments