Plaatsje om te bezoeken: Soep & Zoet

13:00:00

Wanneer je in België woont of ons landje eens komt bezoeken en je heel toevallig in Sint-Niklaas (Oost-Vlaanderen) zou bevinden, is Soep & Zoet een echte aanrader!

Het is een klein, gezellig zaakje (adres onderaan) dat zich in het Centrum van Sint-Niklaas bevindt. Het is eigenlijk eerder een soeprestaurant. Gezellig en absoluut niet duur!




In deze post laat ik jullie zien wat ik heb gegeten toen ik het zaakje bezocht. Maar geloof me, ik wil de hele menu kaart proberen!


Ik ging voor een tomatensoep met balletjes en brood. Dit wordt zo leuk geserveerd, de soep zit in allemaal verschillende kommetjes en wordt samen met het brood en boter op een houtenplank geserveerd. Super gezellig en een een fijne huiselijke sfeer.


Bestek staat reeds op tafel, ook een leuk concept, niet? Sommige kunnen denken van : 'Oei, is dat wel proper dan?' Zeker en vast! 


Naast hun overheerlijke soepen en bagels staan ze ook gekend voor hun taarten. Voor een taart zoals deze wil je met plezier zondigen! 

Adres: 
Stationsstraat 16
9100 Sint-Niklaas
België


xoxo Kelsey


You Might Also Like

0 comments