iPhone Diary #4

18:00:00


Op het moment dat ik dit schrijf lig ik slap op de zetel, uit te zieken zodat ik morgen weer naar school kan. Perfecte timing voor een nieuwe diary. Kijken jullie mee wat ik zoal heb gedaan?






Deze foto is twee weken geleden genomen. De week waarin ik mijn onweerstaanbare liefde voor oreo's terugvond. Dit was dus mijn snack op school! Ik heb op deze foto ook een nieuw kleedje aan, ik kocht nog meer dan dit kleedje, hier probeer ik deze week een shoplog over te schrijven.


Toen ik op vrijdag met enkele vriendinnen buiten school ging eten wou ik perse kerstomaatjes eten. Kerstomaatjes bovenop mijn pasta dan maar!


Maandag kreeg ik ineens ongelofelijk veel zin in popcorn. Microgolfoven aan en daar was 'ie dan!


Dinsdag had ik een avondje voorzien om vooruit te werken voor mijn blog. Na school stopte ik eerst langs de supermarkt om fruit te halen en een zak chips. (Logisch, toch?) Ik zag deze kleine spookjes staan en dacht van 'Mh, lang geleden, ik neem die nog een keertje' Kwam ik thuis, ontdekte ik dat ik de paprika-variant mee had. Deze waren nog niet half zo lekker als de originele. Jammer...


Het fruit dat ik meenam was bedoeld voor deze smoothie. Het recept vind je hier. 


Ook was mijn kat (Filou) die avond in een knuffelbui. Wat is het toch een schatje!


Geen idee wat ik die dag had maar later op de avond kreeg ik nog een 'hongertje'. Toen heb ik deze dingetjes 'gecreëerd'. Ik vond mijn idee goed van de kersttomaatjes met een toastje maar er gewoon mayonaise bij doen... Was gewoon omdat ik honger had, denk ik ;)


Woensdag waren het frietjes van het frituur. Mmmmh.


Donderdag liet ik mijn nagels opnieuw doen. Ik wou iets zacht dus het werd licht roze met glitters op de ringvinger. De nagel van mijn wijsvinger is onwijs kort, deze was afgescheurd en ik wil alleen mijn eigen nagels, geen valse.


Door deze post te schrijven, merk ik op dat de laatste twee weken echt in het teken van eten stond, oops!

xoxo Kelsey



You Might Also Like

0 comments