iPhone Diary #3

19:30:00




Hé girls! De examens zijn voorbij dus ik heb weer lekker veel tijd om te bloggen! Vandaag heb ik terug een diary klaarstaan voor jullie.







Koffie, Redbull en lekker eten is wat me elke keer opnieuw door de examens helpt dus deze waren ook deze keer weer van de partij.


Ik kon dus absoluut geen nee zeggen toen mama voorstelde om een keertje Mc Donald's te gaan eten.


Ben ik blij dat ik deze wekker lang niet meer zal moeten gebruiken!


Toen dit pakketje bij ons thuis aankwam wist ik meteen dat mijn dag niet meer stuk kon! De trui die Jennie from the Blog zelf heeft ontworpen en ik gewonnen heb, was er! Ik probeer zo snel mogelijk een outfitpost hierover te maken maar het weer is nog niet echt gunstig geweest...

Haar post vind je hier.


Op vrijdag heb ik pas examen na de middag en ik kende alles al dus ik nam even de tijd om mijn haar te krullen, ik vind het best goed gelukt, niet?


Zaterdag werd ik plots ziek en dat was een ramp aangezien mijn examens nog niet gedaan waren, lekker uitzieken op de zetel dus!



De examens zijn nu (eindelijk) gedaan dus ik ging met mijn vriendinnetjes lekker gezellig naar een kerstmarkt in Antwerpen! Ooh die kerstsfeer is zo leuk! Plus dé perfecte manier om de kerstvakantie te beginnen.



Wat heb ik vandaag gedaan? Pretty Little Liars bijgebeend! Snel dansles gaan geven en dan weer verder gekeken. Ik ben zo verslaafd aan deze serie.

xoxo Kelsey

You Might Also Like

0 comments