Tumblr Fav's #4

13:56:00


Zoals ik al zei gaat het me niet lukken om deze post op een vaste dag te plaatsen maar elke week verschijnt er sowieso eentje! 




Elk meisje droomt er sowieso van om een Céline bag in haar bezit te hebben. 


Ik vind dat iets langere nagels die mooi gelakt zijn er altijd voor zorgen dat een meisje net iets eleganter is. Deze zijn ongelofelijk mooi zeker met het gouden accentje.


Ik heb zeker al 100 keer getwijfeld om een lipstick van Chanel aan te schaffen. Elke keer denk ik dan toch maar van 'ah nee'. Misschien binnenkort.



Dit is misschien net iets minder toepasselijk omdat het winter wordt maar deze sandaaltjes blijven wel pareltjes.


Deze broekshort is echt wow! Ik wil er zo graag eentje. Ik vind de kleur van deze zeer mooi maar zou zelf toch kiezen voor een witte.


Mmh Michael Kors is en blijft een topmerk. Zij hebben zulke mooie producten.



One day, Kelsey... One day...


Ik vind dit het mooiste hoesje dat ik ooit heb gezien voor een witte iPhone. Als iemand weet waar ik deze kan vinden, let me know!


Laten we afsluiten met het paradijs voor elk meisje. Disney Land, I love you. 

xoxo Kelsey






You Might Also Like

2 comments

  1. Ooh die broekshort! ❤️ Ik heb ze in het zwart, maar dat kleurtje is inderdaad ook tof. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooh die zijn zo leuk he! En oh zwart moet ook echt wel mooi zijn!xoxo

      Verwijderen