Tumblr Fav's #2

21:56:00



Het is weer maandag dus hier ben ik dan weer met een nieuwe 'Tumblr Fav's post'. Eventjes snel, wow wat een drukke week heb ik achter de rug. Morgen hier dan ook een post over of course. Maar oke back to the point.





Deze foto moest er gewoon bij. De foto bevat twee elementen dat ik helemaal geweldig vind. Witte nagellak en fingertop ringetjes.


Wowie those legs! Geen idee waarom deze foto me zo hard aansprak maar het rokje ziet er echt leuk uit en de zonnebril is ook zo mooi!


Iedereen heeft deze wel al gezien en waarschijnlijk ook getwijfeld om er eentje te kopen. Michael Kors is gewoon een topmerk! Beetje boven mijn budget alleen. Maar ik vind deze tassen zo klassevol.


Als er iets is wat ik op de kermis altijd wil eten zijn het deze caloriebommen wel. Churros. Heaven on a plate voor mij!


Ik heb altijd al eens van die typische Amerikaanse pannenkoeken willen eten. Door deze hartjesvorm zien ze er nog lekkerder uit. Deze zouden niet lang overleven in mijn buurt.


Een grote pot ijs met een soeplepel lekker uitlepelen op het zeteltje onder een warm dekentje met een filmpje op tv. Zalig toch?


Yes please! Oh ik ben een echte zomermeid. Kleine throwback naar de zomer dus.


Om in de zomerse sfeer te blijven heb ik deze foto ook nog gekozen. Hoe gezellig ziet dit eruit? De laatste lichtschemering, strand, gezellige lichtjes en een laatste duik met je vriendinnen. I'm in!


Om af te sluiten dit tekstje nog. Dit is zo waar! Ik vind het verschrikkelijk als meisjes zich zo slecht in hun vel voelen. Er zijn zo leuke dingen te doen op deze wereldbol. Gewoon doen waar je zin in hebt!

Morgen een post over afgelopen week.

xoxo Kelsey












You Might Also Like

0 comments