Tumblr fav's #1

18:31:00



Vanaf nu ga ik mijn posts een beetje meer structureren. Op maandag ga ik (proberen om) jullie mijn 9 favoriete foto's te laten zien die ik die week op Tumblr ben tegengekomen. Tumblr zal op één of andere manier altijd een bron van inspiratie zijn voor mij. En ik hoop dat deze posts jullie misschien ook een beetje kunnen inspireren. 



We beginnen onmiddellijk met een statement. Ik ben iemand die altijd zal dragen wat ze zelf wil. Ik ga dus geen kleren kopen en dragen omdat iedereen ze draagt of omdat ze in de mode zijn. At the end of the day ben ik degene die me goed moet voelen in mijn outfit.


Hoe lekker ziet dit eruit? Mmmh, ik krijg al water in mijn mond. De frietjes zien er zo smakelijk uit in dat 'frietnetje'. Voor mij ziet de hamburger er net iets te vettig uit. Maar hé laten we die prachtige Chanel tas niet vergeten. Deze tas is denk ik voor veel meisjes een droom tas. Jup, ook voor mij!



Dit staat ergens op een venster van een cafeetje denk ik? Ik vind dit zo pakken omdat in deze maatschappij bijna iedereen beoordeelt wordt omdat ze 'anders' zijn. Iedereen verdient het om geaccepteerd te worden zoals ze zijn.


Nu de dagen kouder worden en er meer regen uit de lucht valt, droom ik toch heel even weg naar de zomer. Wat een ontspannende plek moet dit zijn!


Over girl's dreams gesproken. Moet wel fijn zijn om zo een boeket(je) te krijgen! En wow wat een mooie top heeft dit meisje aan!


Nog een laatste quote, haha. Voor alle meisjes onder ons die wel zonder make-up zouden kunnen maar zich toch beter voelen met een beetje mascara. Welcome, to my team.


Naast lekkere vettige frietjes heb ik ook een weakness voor fruit. Dit ziet er zo lekker uit. Ik eet heel graag fruit maar eet het veel te weinig. Dit komt omdat ik meestal te weinig tijd of te lui ben om ze te snijden. Oopsie.


Wat ik zo mooi vind aan deze foto is dat alles zo mooi samen gaat van kleur. Ik kan me voorstellen dat je hier prachtige outfits met kan samen stellen. Deze items zouden ook in mijn kleerkast mogen liggen hoor!


En als laatste, deze schatjes. Het meisje dat deze pareltjes heeft, is een echte geluksvogel! Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in kleren,schoenen enz. dat niet iedereen heeft en die net iets meer speciaal zijn. Ze zijn echt wow.

Wat vinden jullie van posts zoals deze?










You Might Also Like

4 comments