NEW IN: The one by one volum' express mascara

19:09:00


Hey hey! Ja ik weet het, ik heb onlangs een post geplaatst waarin ik zei dat ik niet eens naar andere mascara's kijk (: zie hier.) Maar ik liep eergisteren in de supermarkt en zag dit koopje liggen. Deze mascara van Maybelline kost normaal iets meer dan 10 euro maar nu was er 4 euro korting! Dus ik wou hem toch wel eens proberen voor dit geld. 





De mascara heet 'The one by one volum' express mascara'. Maybelline is altijd al mijn favoriete merk geweest door hun mascara's. Deze kan eigenlijk niet teleurstellen. Laten we het eerst en vooral al eens over het omhulsel hebben. WOW. Het is zo opvallend en zo een mooi kleurtje! Ik ben er nog steeds niet uit of het nu donker roos of rood is. But whatever, I love it. De kleur is 'Very Black'.


Toen ik het borsteltje bekeek, verschoot ik toch wel even. Zo'n borsteltje had ik nog nooit gezien. Zo veel en zo korte 'uitstekeltjes' . Ik heb hem al snel even aangebracht en hij werkt echt goed! Dit was tegen mijn verwachtingen in na ik het borsteltje had gezien! 

Well ladies, misschien moet ik leren toch eens naar andere mascara's te kijken want wat een koopje is deze!

Welke mascara gebruiken jullie?
 Let me know

xoxo Kelsey








You Might Also Like

0 comments