Motivatie #1

20:19:00


Hey lieve bloggers! School is nu bijna 2 weken terug bezig en ik heb al terug wat motivatie nodig om niet te lui te worden of ongezond te gaan eten. Daarom deze back-to-school-motivatie.




Nachtrust

Nachtrust is echt belangrijk. Ik dacht altijd van 'Pf dat uurtje of twee maakt wel geen verschil'. Maar dat doet het dus wél. Ik probeer dit schooljaar een beetje vroeger te gaan slapen, een aanrader!

Ook om mijn dag goed te beginnen en een hele dag goedgezind te zijn, zolang mogelijk toch, denk  ik 's ochtends als ik opsta : 'Yes, made it out of bed.' Eerste missie volbracht! En echt waar, ik ben beter gezind als ik met een positieve gedachte opsta.

Ontbijt

Ik ben altijd al een slechte ontbijter geweest maar nu probeer ik 's ochtends toch al veel vitaminen binnen te krijgen en gevarieerd te ontbijten. Dit blijft een struggle voor mij maar ik doe mijn best!

Sport

September is de 'loop-maand' bij ons op school. Na 2 maand vakantie heb ik echt 0,00 conditie. Om er voor te zorgen dat ik toch deftige punten haal op school voor atletiek en ik het zelf eigenlijk wel echt belangrijk vind om sportief te zijn, ben ik deze week al enkele keren gaan lopen en doe ik veel met de fiets. Vandaag bijvoorbeeld moest ik dansles gaan geven en dit zou ik normaal met de bus doen.. Maar vanaf nu neem ik de fiets! Conditie kweken! Nu hou ik dit nog vol maar vanaf dat het dansseizoen terug begint zal dit terug wat minder zijn, haha. Maar hé, ik blijft ervoor gaan!

Motivatie posts zullen vanaf nu meer verschijnen omdat ik ze zelf ook wel kan gebruiken ;)

xoxo Kelsey




You Might Also Like

0 comments