OOTD: positive on rainy days

12:56:00


Hey ladies! In deze blogpost toon ik jullie mijn outfit van vandaag. Zoals gewoonlijk in België is het weer zeer wisselvallig en zijn er regelmatig buien. Ik heb deze outfit gekozen omdat hij lekker warm is maar toch nog een beetje het idee van de zomer erin houdt. 




Ik heb voor een gewone donkere jeans gekozen omdat deze geschikt zijn op dagen zoals deze. Als mijn broek dan toch een beetje nat wordt, valt het minder op. Ik geef graag een extra touch aan mijn outfit door mijn broek een boordje om te rollen. 
//HOLLISTER//


Als bovenstuk heb ik deze twee gekozen. Het t-shirtje is appelblauw-zeegroen. Ik draag dit shirtje zo graag omdat het gewoon lekker los zit en er toch chique uitziet. Ik combineer het met dit vestje met vlinder mouwen. De stof lijkt heel dun, oke dat is hij ook, maar toch geeft het nog lekker veel warmte. Ik vond dit wel passen door de bloemenprint en een kleurtje eronder. Zo blijft mijn outfit toch een beetje zomers.
//T-SHIRT:  FOREVER21 / VESTJE: FOREVER21//




Onder deze outfit draag ik zwarte converse schoenen. Die ik duidelijk nog even moet oppoetsen. Dit paar gaat al zo lang mee en blijft 1 van mijn favorieten. Soms denk ik dat mijn outfit iets te strak of chique is en dan doe ik gewoon deze eronder en dan hebben ze toch een iets stoerder effect. Want op een regenachtige dag als deze zijn ballerina's ook niet echt handig. 
//CONVERSE//


Mijn armcandy vandaag bestaat uit deze twee armbandjes. Ik heb deze zelf gemaakt en ik vond de kleurtjes zeer leuk samen en bij mijn outfit passen ofcourse. 
//LOVELY JEWELRY//
(pagina op Facebook)



Deze oorbelletjes zullen altijd één van mijn favorieten blijven. Ik vind ze zo leuk en chique tegelijkertijd. Op de bovenste foto lijken ze eerder zwart maar ze zijn wel degelijk lichtgrijs en weerkaatsen het licht waardoor ze een leuke schijn krijgen. Het enige spijtige vind ik dat ze soms niet echt opvallen in mijn donkere haren.
//PIMKIE//

xoxo Kelsey



You Might Also Like

0 comments