NEW IN: flower sweater

15:50:00


Hey hey! Ik heb voor mijn verjaardag van enkele vrienden een bon gekregen van Tiffany's. Dit is al enkele maanden geleden en deze week ben ik er dan toch eindelijk geraakt. In deze post laat ik jullie zien wat ik met de bon heb gekocht.




Is hij niet prachtig? Ik ben helemaal verliefd op deze sweater! Ik vond het moeilijk kiezen maar dit soort truien blijven mijn favoriet dus uiteindelijk was de keuze toch wel snel gemaakt ;). Het is een sweater zonder kap en met lange mouwen. Ideaal voor de winter want hij is ook lekker warm. En in de herfst is hij nog leuk te dragen zonder jas maar met een leuke sjaal.


De sweater is van het merk 'Pepe Jeans'. Ook te vinden in andere winkels ofcourse. Ik had nog nooit een trui gekocht van Pepe Jeans maar ik moet zeggen: ik ben blij dat ik er nu eentje heb!


Ik vind de kleuren ook echt helemaal geweldig! De trui geeft vooral een donkere indruk. Het contrast met het groen, rood en lichtroze staat dan ook super! De kleuren zijn mijn favoriete kleuren voor de herfst! Het zal dan ook niet lang duren tot ik er een OOTD-post over maak!

xoxo Kelsey






You Might Also Like

0 comments